Турагенство Seven Day Travel

Чому раннє бронювання крутіше гарячих турів

Відпустка - період, коли по-особливому хочеться якісного відпочинку. Займаючись його організацією, кожен турист бажає заощадити, адже розумне використання коштів точно нікому не шкодило. Заощаджені на покупці туру гроші можна витратити на додаткові екскурсії, розваги, шопінг ... Перш ніж приступити до підбору туру, важливо візуалізувати свою подорож, уявити, чого ви хочете від відпочинку, а потім перейти до питання про те, скільки, по-вашому, повинен коштувати тур. Раціональні туристи вже давно «розсмакували» раннє бронювання - акція, яка дозволяє купити тур вигідно, платити за нього частинами. Якщо 10 років тому все полювали на гарячі тури, то зараз найвигідніші тури ті, що купуються за 6-12 місяців до початку. Економія може досягати 30%, якщо бронювати задовго до настання відпустки. Як знайти кращі пропозиції - дізнайтеся в цій статті.

Чому туроператори пропонують раннє бронювання

Серед туристів існує міф про те, що раннє бронювання - це не більше ніж маркетингові хід туроператорів і заощадити на покупці туру таким чином неможливо. Щоб розвіяти цей міф, досить звернути увагу на особливості розвитку туристичного ринку. Якщо раніше туроператори, формуючи тури за різними напрямками, чи могли прорахувати кількість туристів, що відправлять в сезон, то зараз, маючи багаторічний досвід в організації відпустки за кордоном, оператори чітко планують турпотік. Стратегічний підхід дозволяє максимально точно спрогнозувати попит на той чи інший напрямок і навіть готелі. Таким чином, туроператор не тільки чітко планує польотну програму, але і викуповує у потрібних готелів необхідну кількість номерів. Звідси висновок, що раннє бронювання вигідно

  • Великим туроператорам, які прагнуть надати туристам кращий продукт за справедливою ціною.
  • Власникам готелів, яким важливо розуміти завантаження на сезон. А отримавши гроші від туроператорів задовго до настання туристичного буму, у готельєрів є можливість поліпшити інфраструктуру, номерний фонд і т.п.
  • Авіаперевізникам, які беруть участь в плануванні польотних програм і чартерних рейсів.
Всі три сторони зацікавлені в залученні клієнтів задовго до початку відпускного сезону. Але головне, що такий підхід до бізнесу вигідний насамперед туристам, які можуть знайти дуже привабливі пропозиції.

Як виникають «гарячі путівки»

З гарячими путівками ситуація трохи інша. Вони з'являються:

  • У разі, коли місця в зафрахтованому чартері викуплені туристами в повному обсязі. Таке відбувається в разі, коли туроператор купив більше місць в літаку, ніж зміг продати (з яких-небудь причин). Крім необхідності повернути хоча б частину витрачених коштів, внаслідок чого і знижується вартість путівок, в операторів також є зобов'язання перед готелями. Тоді вигідніше продати за ціною нижче ринкової. І це зараз скоріше виняток з правил.
  • Якщо відпочивальники відмовляються від заброньованого раніше туру. Такі тури часто називають «відмовними» і туристу особливо не доводиться вибирати - потрібно купувати те, що вибрали інші люди під свої потреби.
Основна перевага гарячих турів - низька вартість. В іншому це як гра в «рулетку» - невідомо, переможеш або програєш. Особливо, якщо справа стосується таких популярних напрямків, як Єгипет і Туреччина. До того, такі тури - явище нечасте і не факт, що в період, коли у вас буде відпустка, такі тури з'являться. Може бути й таке, що ближче до дати вильоту ціни пристойно виростуть і тоді доведеться взагалі відмовитися від відпочинку за кордоном.

Плюси та мінуси раннього бронювання і гарячих турів

У раннього бронювання турів є чимало шанувальників. Таких туристів приваблюють:

  • Можливість вибору готелю відповідно до своїх бажаннями. Тоді як при покупці гарячих турів вибір практично завжди обмежений. Більш того, якщо враховувати, що більшість гарячих путівок утворюється через наявність вільних місць в літаку, то шанси на проживання в готелі, відповідному побажанням, невеликі.
  • Тривалість перебування на курорті. Як правило, гарячі тури припускають проживання від 3 до 6 ночей або від 10 ночей і більше. Таке явище пов'язане з оптимізацією польотних програм туроператорами. У разі раннього бронювання, мандрівник сам вибирає і дату вильоту, і комфортний проміжок часу, коли хочеться перебувати на відпочинку. Своєчасно бронюючи тур, за туристом закріплюються місця в літаку.
  • Можливість оплати туру в розстрочку. Так, при ранньому бронюванні це звичайна практика. Умови оплати визначать туроператор і у кожного умови свої. У разі вибору гарячого туру, суму доведеться внести відразу і в повному обсязі.
Наприклад, якщо в січні забронювати тур в Туреччину на вересень, з перельотом, тижневим проживанням та харчуванням за системою «все включено» - ціна стартує від 16 000 грн на 2-х. Перший внесок 25% - всього 4 000 грн. Решта 12 000 грн можна оплачувати до вересня. Платіж можна розділити, наприклад, на 6 і кожен місяць вносити всього по 2 000 грн. Таким чином, ви комфортно для себе оплачуєте відпочинок в найпопулярніший, оксамитовий сезон. Дізнайтеся деталі, звернувшись і менеджери туроператора допоможуть з вибором готелю, забронюють тур і проконсультують з питань оплат.

Раннє бронювання не розглядають лише ті мандрівники, які або не знають про таку акцію, або не мають можливості планувати свою відпустку на півроку-рік вперед. Причиною цього можуть бути як сімейні обставини, так і нестабільний графік на роботі. Практика показує, що такі туристи вкрай рідко користуються можливістю забронювати гарячий тур, а планують поїздку за 3-5 тижнів до вильоту.

Плюсів у раннього бронювання чимало. Не дарма раціональні європейці планують свій відпочинок за рік до настання відпустки. Путівка, куплена в студеному січні, буде зігрівати мандрівника, і підіймати йому настрій протягом усієї зими. Адже це гарантія, що відпустка і подорож відбудуться, причому в тому вигляді, в якому ви самі спланували. Звертайтеся до нас, бронюйте самостійно на сайті турагенції та ваш відпочинок неодмінно буде таким, про який ви мріяли.